۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۱

امام جمعه کنگان:

وعده صادق ۲ نمایشی از عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود

وعده صادق ۲ نمایشی از عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود

بوشهر- امام جمعه کنگان گفت: عملیات وعده صادق ۲ نمایشی از عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و ضربه محکمی به دشمن جنایتکار و سگ هار منطقه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با گرامیداشت یاد و خاطره سید مجاهد و رهبر مقاومت شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: شهادت مزد سی ساله مقاومت و مجاهدت رهبر حزب الله لبنان بود.

وی با تجلیل از شخصیت کم نظیر شهید سید حسن نصرالله بیان داشت: شهیدان بزرگ ما از جمله شهید سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی مصداق آیه شریفه مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا بودند. خون شهید سید حسن نصرالله مانند وجودش ثمربخش است.

خطیب جمعه کنگان با قدرشناسی از ملت بزرگ ایران در برگزاری مراسم شهادت رهبر جبهه مقاومت و نیز سیل خروشان عاشقان ولایت و رهروان شهدا در نماز جمعه به امامت ولی فقیه زمان، گفت: به شهادت رساندن شخصیت‌هایی بزرگی چون شهید سید حسن نصرالله موجب عقب نشینی امت اسلام نمی‌شود.

وی با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق ۲ و قدرشناسی از فرماندهی معظم کل قوا، سپاه سرافراز و قهرمان (بویژه هوا فضا) و نیروهای مسلح و مقتدر جمهوری اسلامی ایران افزود: عملیات وعده صادق ۲ نمایشی از عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و ضربه شستی به دشمن جنایتکار و سگ هار منطقه بود.

امام جمعه کنگان عنوان کرد: اقدام شجاعانه سپاه تسلی بخش دل داغدار امت اسلام و نمایش اقتدار نظام دینی در برابر دشمنان جنایتکار بود.

محمودی با اشاره به نقش آمریکا در جنایات اخیر و گذشته از جمله شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله و شهید اسماعیل هنیه و دیگر شهدا اظهار نمود: این جنایت نیز مانند دیگر جنایات بشری در سایه حمایت آمریکا و کشورهای غربی صورت گرفت و لذا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همواره نماد انزجار ملت بزرگ ایران از استکبار جهانی و ایادی اوست.

وی به حکم و فرمان ملی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در خصوص کمک به جریان مقاومت و مظلومین در لبنان و غزه، افزود: معظم له فرمودند، بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

امنیت مطلوب در کشور

خطیب جمعه کنگان با گرامیداشت هفته فراجا و تجلیل از فرماندهان و کادر نیروی انتظامی و پایگاه مرزبانی شهرستان کنگان گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی نقشی برجسته در امنیت پایدار کشور دارند.

محمودی افزود: امنیت داخل و مرزهای و دریاهای ما مدیون مجاهدت‌های شبانه روزی این عزیزان است.

وی بیان کرد: توسعه و پیشرفت کشور در سایه سار امنیت برقرار می‌شود و امروز حجم بزرگ سرمایه گذاری در کشور از جمله در میدان پارس جنوبی و نیز امنیت در بازار سرمایه گذاری و کار مدیون همین امنیتی است که نیروهای فداکار و ایثارگری مانند نیروی انتظامی انجام می‌دهند.

خطیب جمعه کنگان مردمی بودن را یکی از مؤلفه‌های نیروی انتظامی در کشور دانست و خاطر نشان ساخت: اعتماد مردم به نیروی انتظامی سرمایه‌ای بزرگ و کم نظیر برای تأمین کنندگان نظم و امنیت داخل کشور است.

محمودی با گرامیداشت روز روستا و عشایر و تاکید بر این مهم که کم بودن روستاها در شهرستان کنگان باید بسترساز خدمات بیشتر به روستاییان باشد، عنوان نمود: کم توجهی به روستاها و عشایر غیور در کشور موجب گسترش زندگی حاشیه نشینی در شهرها می‌شود.

تبریک میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام، بیان نقش و جایگاه حزب الله در اندیشه امامین انقلاب و نیز گرامیداشت سالروز هجرت امام امت از عراق به پاریس و نقش هجرت در تمدن سازی در طول تاریخ از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه دوم بود.

در نماز جمعه کنگان فرماندهان نیروی انتظامی، مرزبانی و پلیس راه و راهور تجلیل شدند.

همچنین به نشان قدرشناسی از سپاه قهرمان و سرافراز در عملیات وعده صادق ۲ از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان تقدیر شد.

کد خبر 6246456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha